TOMMY HILFIGER

TOMMY HILFIGER

WASTE NOTHING, WELCOME ALL

Značka Tommy Hilfiger je postavená na snech a odhodláních. Možná máme ještě v oblasti udržitelnosti dlouhou cestu před sebou, ale to měl také Thomas Jacob Hilfiger, když tuto značku v roce 1985 založil.

Udržitelnost a šetrnost k planetě řeší značka již řadu let. Při výrobě oblečení se snaží používat udržitelné materiály, jako například organické bavlněné tkaniny, recyklované textilie a ekologicky šetrná barviva. Tommy Hilfiger podporuje myšlenku cirkulární ekonomiky, kde se využívají a recyklují materiály i oděvy místo toho, aby se vyhazovaly.

Dalším cílem značky je minimalizovat ekologický dopad výroby. To zahrnuje snižování spotřeby vody a energie a používání certifikovaných továren. Důraz klade i na kvalitu oděvů, aby jejich majitelům vydržely co nejdéle a aby tak nemuseli každou sezónu kupovat nové kousky.

Novou kolekci PODZIM/ZIMA2023 najdete v prodejně v prvním patře.

Abyste nic nepropásli

Přihlásit se k odběru článků a novinek:

Kliknutím níže na « Přihlašuji se k odběru » souhlasíte se zpracováním osobních údajů a se zasíláním personalizovaných obchodních sdělení od skupiny Unibail-Rodamco-Westfield**.

Z odběru se můžete kdykoli odhlásit pomocí odkazu pro odhlášení, který je součástí každého našeho zaslaného e-mailu. Další informace o správě osobních údajů a vašich právech jako subjektů údajů naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.

Společnými správci Vašich osobních údajů jsou na jedné straně společnost Unibail Management a na druhé straně konkrétní entita odpovědná za nákupní centra či centrum skupiny Unibail-Rodamco-Westfield, jehož newslettery si přejete dostávat.